Click Me :)

Tuesday, February 26, 2013

~~Masuk Hospital Lagi~~

As Salam,

Mood sedih...
Hubby masuk hospital lagi kt SALAM Medical Centre
Penyakit sama gak mcm yg sebelum ni
Slip Disc / Sakit Tulang Belakang
Sekarang melarat ke tengkuk dan bahu dia pulak
Puas dh berurut ke sana ke mari tapi tetap sakit jugak
Jalan penyelesaiannya, masuk hospital...
Mcm biasa kalau masuk hospital
kene buat fisio dan injection yg mengandungi hormon
yg disuntik dekat tulang belakang (sakit giler kata hubby)
injection ni boleh bertahan untuk 2 tahun jugak lah..

ni bukan hubby aku... cari kat google 


Sampai bila lah dia harus menderita 
sebegini rupa...
huhuhu...
..
..
..
Kalau ada sesiapa yg tahu cara terbaik
untuk merawat penyakit ni...
mari lah share...
mana tau dgn pengetahuan kalian..dapat merawat
penyakit hubby aku ni...besar pahalanya tu tau..
terima kasih..



2 comments:

heirizalieyana said...

semoga cpt smbuh

Ungu Violet said...

insyaAllah heirizalieyana... tq