Click Me :)

Wednesday, February 20, 2013

~~PANAS !!! Fizz Fairuz Putus Tunang~~

As Salam,

Macam mana la boleh bertunang dgn isteri orang... tu la len kali benda baik2 macam ni jgn buat senyap2, kena heboh2 kan sikit maklum la awak tu kan public figure. Baru la kalau ada benda yg x betul, jiran2 pompuan tu boleh bagitau...ni dah buat senyap2 x dapat la den nak nolong..huhuhu..

comei gak pompuan ni kan...



6 comments:

yuka said...

tu la kan... yang peleknya laki pompuan tu taktau ka dah setahun bini dia kawan dengan fizz tu? ke depa ni ada agenda tersembunyi...

Ungu Violet said...

yuka ~ besar kemungkinan mereka ada agenda tersembunyi. Tp kalau tak silap laki dia seorg usahawan gak kan? Apa motifnya pulak?

sha (chirp chirp) said...

hoho. kesian fizz

Ungu Violet said...

sha ~ kira ok lg la tu.. sib baik br bertunang je.. klu dh kawen lg parah...

Tinta Lana said...

Salam.

Banyak versi kak cerita diorg ni. Lain pihak,lain jawabnya.

Ungu Violet said...

tu la pasal... musykil btul..hanya tuan empunya diri yg tau keadaan sebenarnya..