Click Me :)

Wednesday, December 15, 2010

~~Selamat Tinggal Sarah ~~

Salam,

Sedih aku nk buat entry nih, tp terpaksa aku abadikannya di sini sebagai kenangan. Sarah kucing ku telah pergi meninggalkan kami utk selama2nya. Dia terjatuh dr balkoni rumah aku di tingkat 6. Huhuhu..... sedihnya tp dah ajalnya, apa nk buat.. Apa ini ada kaitan dgn cerita aku sebelum nih 'Kamera N Kucing' ada kebenarannya? Atau sekadar kebetulan?

beginilah keadaan Sarah yang jatuh terhempas.....

Sekarang ni bila terdengar aje bunyi loceng, teringat kami pada si Sarah ni. Dia tidak lagi menjadi peneman aku bila nk blogwalking di malam hari.... SARAH.. we miss u so muchhhh.....

18 comments:

Rozuan Ismail said...

pak cek turut simpati ye..jgn bsedih..segala jasa awk kat dia akan tuhan balas di dunia dan akhirat..mungkin sebab awak sayang dia,awak akan ditarik masuk syurga..sape tahu kan!!

Ungu Violet said...

huhu.. insyaAllah pak cek... tima kasih krn perihatin..

Rama2Ungu said...

laaa.siaanyye.

aibaks said...

camne leh jatuh dari tingkat 6? uih..tingginyer!

Ungu Violet said...

rerama ungu ~ dh ajal dia gitu.. huhuhu

Ungu Violet said...

aibaks ~ tak tau nk ckp mcm mana.. tp seblm tu dia mmg huru hara.. lompat sana sini...

azi nur said...

olorr cianye...dulu kite ade bele kucing..then die mati depan umah sebb kene langgar...terpelanting 2...sedih meroyan! lepas kejadian 2 trus x bela dah! :(

p/s: jum bace n3 baru kat blog~ cinta dan air mata

Ungu Violet said...

azi ~ mmg meroyan dibuatnya sbb sarah ni manja sgt... nk jugak cari penganti tp bkn masa terdekat nihh

ann said...

caner leh jatuh.. sedih nyer..

Abu Luqman said...

ziarah rakan blogger......

una said...

sedinyeee ! sy pon ade bela kucing.. dapat paham cmne rase sedihnye ;(

Yanie J said...

smela kucin akak yanie,jatuh dr tgkat 8.uhuk mmg sdih sgt2..smpai skunk klo tringat mst sdih,sb c mickey ni jnis dgr kata..
kt uma yanie mmg xbela kucin,sb jiran2 xske,tu ah klo nmpk kucin mmg gram sgt..
UV mo sdih2 eh..huhu.kucin ni kta jgn syg2 sgt sb hayat kucin mmg xpnjg..

Ungu Violet said...

ann~ dia huru hara sblum tu.. lompat sana.. lompat sini.. skli tu terbabas la kot.. huhu
una ~ mmg sedih kan.. tetiba dia dh takder... :(
Yanie ~ jatuh gak?? adoiii.. nk kurung dia cian lak kan... huhuhu

ahmad jo said...

siannya... :(

Ungu Violet said...

ahmad jo ~ tq.. :(

::Budak Degil:: said...

kesiannye..teringat kat kucing si maen..die mati kene langgar keretapi..
b4 tu selalu jugak snap pic die..
byk kebetulan bile org kate kalau snap pic kucing nt kucing tu mati...

Ungu Violet said...

budak degil ~ suratan atau kebetulan ekk??

Adam Haiqal said...

sedih kann bila benda yang kita syg pergi camtu je..
kalau adam,mau menangis tu..:(

xpela,,redha je oke?
mgkin sarah takde penggantinya tp mungkin kucing lain blh meriahkn suasana kembali.
hrp2 begitu...