Click Me :)

Friday, February 15, 2013

~~Majlis Doa Selamat & House Warming~~

As Salam,

Penghujung tahun lepas aku telah mengadakan Majlis Doa Selamat & House Warming setelah berpindah masuk ke rumah mampu milik kami di Bandar Saujana Putra, Selangor. Alhamdulillah majlis berjalan  dgn lancar dan hampir kesemua tetamu yg dijemput hadir ke majlis kami ini.  Terima kasih kpd semua tetamu yg sudi hadir.

Oleh kerana aku tak berapa pandai nk masak banyak2, jadi aku main order dr katering kt Shah Alam aje.

 Menu of the day : 
Masak lemak ikan masin dgn nenas, 
ayam masak merah,ikan cencaru goreng dgn tauchu,
 ulam2 segar, buah-buahan dan kuih muih.

Antara snapshot yg sempat dirakamkan.

antara juadah yg dihidangkan

masak lemak ikan masih dgn nenas... pergghhh!!! mmg sedap
tetamu menjamu selera di dalam rumah

posing dulu sebelum makan




abah dgn ank buahnya rancak berborak

jom menjamu selera
kami adik beradik...serupa tak?


4 comments:

.: iEyLa :. said...

uhuuuuu...xajak pon..

Ungu Violet said...

ehhh bkn dh ajak ker? msg tak lepas kot hehehe...

Nurul Faiz said...

dah macam kenduri kawin pulak. hehe.
lauk pauknya nampak sedap.
tiba-tiba rasa lapar pulak ^ ^

Ungu Violet said...

hahaha.. kenduri kawen lg besar, ni sikit2 jer... mmg sedap, puas hatila bayar kt caterer tu..