Click Me :)

Saturday, October 23, 2010

~~Sarah... Si Chumil Ku~~

Salam,

Nak tau, inilah peneman aku malam2 kalau aku blogwalking dan bersurfing. Sarah nama diberi sempena tpt dia dibeli iaitu di Damansara. Kucing betina ni baru berumur 6 bln, kami beli masa bulan puasa ari tu. Tapikan dia ni cacat sikit sbb tangan kirinya patah semasa berumur 2 bln tapi terer gak berlari dan melompat kesana kemari....


Sofa ni tpt dia mengasah kukunyer.. abis calar2 huhuhu......

pandai gak posing tue....

dok menyibuk.... kaco ajelaaa....
Dua tiga hari ni, dia asyik mengiaw aje., terjerit2 tak kira siang atau malam. Tak taulah kenapa.. tak kan biang kot.... huhuhu....


8 comments:

Enna Banana said...

mata nak stim jeh bila posing
comel jeh, bulu tebal!!
nama dia apa??

asrulasmah said...

ni bkn catwalk, tp catblogwalk

yuka said...

i suka tgk kucing jer tapi tak berani pegang..geli campur takut

Ungu Violet said...

Enna ~ sarah nama diberi.. :)
asrulasmah ~ tula pasal....ayt baru tue..
yuka ~ owhh..u geli kt bulu2 dia ekk...

Amirrah Zawani said...

sarah.. sedap nama..
meow meow nak boyfriend kot.. hehe!!

Ungu Violet said...

amirrah ~ ye la kot, kdg tu rungsing gak asyik melalak aje...

Cik Aien said...

cik ain takut kucing :)

Ungu Violet said...

laa ye ker cik aien... jgn ler takut, kucing ni jinak sgt tau.. dia manja... :)