Click Me :)

Wednesday, October 27, 2010

~~Kamera N Kucing~~

Salam,

Harap si chumil Sarahku tak hilanglaa ekkk lps ambil gambo dia.

Korang ada dengar tak hotchat kt radio hot fm pagi tadi? Aku ada dengar gak masa tgh drive pergi ke tpt kerja. Topik pagi nih ialah "mula tak percaya.. tapi......". Kalau korang ada dengar takper laa tp yg tak dengar meh saya share kt sini citer dia.

Ada la sorang caller tu, tak ingat lak nama dia.. citer pasal kucing dia. Ramai org setuju dan percaya tak boleh ambik gambo kucing sbb nnti kucing tu akan mati atau hilang.Caller ni bagi tau sebelum2 ni dia amik gambo kucingnya, memang kucing dia akan hilang tak lama tu. Bukan dua tiga kali tp empat kali gak laa.. Kemudian, dia bela lagi seekor kucing. Dr kecil sampailah kucing tu dh besar dia tak berani ambil gambo langsung kt kucing tu, tp bila dh besar kucing tu pulak buat perangai, suka membuang merata tpt dan dia jadik tak suka kt kucing tu. Dia pon ambil laaa gambo kucing tu dgn harapan kucing tu akan hilang. Tapi yg hampehnye kucing tu tak mau lak hilang. So katanye dia terpaksalah membuat kucing tu hilang dgn membuangnye. Lawak sungguh...

Dh tu si deejay FBI pon ckp laa, klu nak ambil gambo dgn niat tak jadik punya... Aku yg dlm keter tersenyum2 kambing sampai org sebelah pon naik heran... So, di mana kebenaran ambil gambar kucing, kucing tu akan mati/hilang ekkk????


3 comments:

suziesanji said...

cam takde kaitan pun sebenarnya. kat umah, kitorang suka ambik gambar kucing.. tapi xpernah hilang pun. yang mati, sebab sakit.. tu normal..

kadang2 bila jumpa kucing comel,nak ambik gambar. tuan dia ckp "jangan.. nanti mati or hilang" erkss... xnak bagi ke kedekut? huhu..

alexa yussida said...

hehhe..merepek je..xde kaitan pon..kitorg bela kucing dr umo die baru lahir smpai skrg dah 10tahun umonye..xmati2 pon..beranak every year adela..padahal everytime amik pic die..n die sndiri mngada nk masuk pic.hehehe..

Ungu Violet said...

suzie ~ mmg xder kaitan langsung, tp knp org ramai percaya kan?
alexa ~ serupa si sarah akak laa..suker bergambar...