Click Me :)

Thursday, October 14, 2010

~~Rahsia Bantal~~

Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni
Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. 
Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan dalam kehidupan seharian.
Mereka memerlukan banyak pendamping. 
Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan
pandangan orang lain.
 
Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. 
Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan
bukan nafsu semata-mata.
 
Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. 
Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.
Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. 
Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. 
Mereka tdk suka berusaha.

Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.
Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada
sifat ego.
 
Tidak punya bantal
Kasihan betul... Pergi kedai belilah satu, bukanya Mahal pun..!!

10 comments:

dak kecik a.k.a iza said...

kalau tido pelok teddy bear camne lak tu cik UV??hikhik..

p/s:kadang2 kecik malas nk pkai bantal sbb bila bgn je dah xtaw g mane suma bantal..hikhik(^_^)

Ungu Violet said...

klu tido pelok teddy bear maknanye awk tu manja sgt2.. hik3

kakyon said...

yang last sekali tu kesian..nak beli bantal takde duit. tidur ajelah kat kaki lima..hik3

hani said...

btul tu g la bli..kat umah akak ni pun banyak bantal he3..

Ungu Violet said...

kakyon - hihihi... kesiann
hani - bantal busyuk ada tak?

S..U..D..@..I..S said...

haha.. bantal murah kat tesco ..jom

Ungu Violet said...

ambooiii promote tesco npk.. keje kat situ ker? hehehe

Solihin Zubir said...

ahahaha.. yang last skali tu klakar!

ctpayong said...

hehehe..yang last tu yang tak leh tahan...(ketawa3x)

Ungu Violet said...

solihin n ctpayong - hikhikhik.. beli aje la kannn..