Click Me :)

Thursday, March 21, 2013

Pengamal ilmu Hitam / Kebal Dan Wakil Penjual Insuran

As Salam,

Kerja sebagai wakil penjual insuran ni agak tough jugak kan. Selain kene tebal muka dan telinga, mereka juga kene berani dan juga dari segi psikologi mesti pandai bermain dgn kata2. Aku pon selalu jugak mendapat panggilan2 dari mereka ni, kadang tu aku cakap aje hubby aku jual insuran jugak. So, dia orang tak jadilah nk berbual panjang dengan aku.

Baru2 ni aku mendapat dari bbm message dari seorang sahabat. Dikhabarkan perbualan ini benar2 berlaku di Batu Pahat, Johor. Kalau yang belum pernah mendengarkannya, meh kita dengarkan bersama di sini. Agak panjang jugak durasi perbualan nih, korang boleh skip2 yer..




So apa pendapat korang? Masih relevan ke pengamal2 ilmu kebal pada zaman sekarang ni atau sekadar mencari alasan untuk mengelakkan diri dari menerima panggilan dari wakil insuran ini?





5 comments:

Normi Nieza said...

tak baik menipu..berdosa..huhu

Ungu Violet said...

kak UV terpaksa menipu sbb dh tak larat nak layan dia org... huhu

Diana Azis said...

Aiks..sama la kita..macam2 diorang terangkan..tapi nak elak dari lebih banyak menipu cakap baru je buat insuran..huhuhu..

Ungu Violet said...

hahaha... ye kan.. betul ke itu namanye tipu sunat? hehehe

Rina Supian said...

Takutnya dgn perkara2 mcm ni. huhu