Click Me :)

Thursday, March 14, 2013

Bila Bosan

As Salam,

Hari ni kenapa ntah tetiba aje rasa tak nak membzkan diri dgn kerja2 ofis. Mood tetiba hilang walaupun kerja bertimbun2. Mungkin teman se'chatting' aku hari ni takde kot. Nak tau apa aku buat bila mood takde dan bosan...


Ni dia keje aku... melayan kacang goreng sorang2. Banyak2 kacang goreng aku suka yg brand ini aje. Orang kata makan kacang nanti jerawat banyak, tapi aku tak pulak rasa macam tu cuma kadang tu rasa pening sikit mungkin sebab angin. Betul ke teori aku ni ekk?

9 comments:

yuka said...

i tgk muka u licin je walaupun makan kacang byk. so teori makan kacang nati berjerawat tak bley pakai la

Ungu Violet said...

Hahaha...ye ker.. Kembang kejap,,,hehehe..Collagen beb collagen..jomm

Zierwa Zainal said...

zz suka mkn kacang tp x blh mkn.. sedyh. huhu..

Ungu Violet said...

alolo.... xper, x mkn kacang mkn benda lain pon xper laa..huhu

Yana Halim said...

wah! sama la feveret kita. hehe..

Ungu Violet said...

best kan yana.... layan mkn kacang nih.. leh non stop...

Yayu Daulati binti Hasan Basri said...

Saya singgah :)
jom blog saya ya :)

noornazuha said...

baru jeh makan kuaci masa lunch tadi smbill gossip gossip..hehehe

Ungu Violet said...

tu pon salah satu feveret i gak...hehehe