Click Me :)

Wednesday, April 10, 2013

Tarikh Mengundi PRU13 - 5 Mei 2013

As Salam,

5 Mei 2013 akan mencipta satu lagi rentetan sejarah negara. 
Pilihanraya Umum ke 13 akan berlangsung pada tarikh ini.
Bermulalah kempen2 parti politik.
Yang paling best masa sebelum nak pilihanraya ini ialah perang bendera. 
Memang meriah, macam2 bentuk dan kaler ada. 
Wakil2 rakyat memang sahlah bz giler time ni.
-
-
-
Bagi yg layak mengundi tu, jalankanlah tanggungjawab 
anda semua. 
Tak payahlah nak kutuk dan maki org ni org tu...tepuk dada tanya selera makan... 
semuanya dah terbukti. ;) 


4 comments:

latifah zainal said...

selamat mengundi..buatlah keputusan yg bijak..hehe..

Ungu Violet said...

betoi.. betoi... betoii.... check dulu kt spr website bg memastikan tempat mengundi n yg paling penting jgn lupa bawa IC yer.. :)

rizalekin said...

selamat mengundi.. kerajaan di jari kita..

Ungu Violet said...

jom kita sama2 mengundi... fikir btul2 dulu hehhe