Click Me :)

Tuesday, April 23, 2013

Baim Wong

As Salam,

BAIM WONG!! 
-
-
Ke mana menghilangnya jejaka tampan dari seberang ni? 
Lama dah rangkaian tv Malaysia tak menayangkan sinetron beliau. 
Terasa rindu lak dengan senyuman mengoda dia tu.. hahahaha.. 


Dgn sinetron Benci Bilang Cinta lah aku mula kenal dia.
Bila sinetron ini di tayangkan dulu, aku  tak sabar nk tunggu
episod seterusnya di tv, so aku layan kt youtube jer.
Siang kt ofis, malam kt umah lak.. memang berhantu citer tu..
Dengar citer sejak dia berpisah dgn Marshanda, dia 
masih solo sehingga ke hari ni... 
Kesian dia kan..

6 comments:

yuka said...

ensem ar mamat ni...gara-gara dia la yuka-luv punya tagline ' jgn benci bilang cinta , jgn marah bilang sayang' tu ujud

Ungu Violet said...

hehe ye la kan..syiok giler citer tu

BUNDA a.k.a KN said...

bunda pun minat jugak...tak tinggal senetron kalu dia ada..

Ungu Violet said...

tu la.. ramai peminat dia kt sini..

AiSyA LiEzA said...

hahaha.. ramai peminat dia.. hek3.. handsome gax r.. xD baru tau slama ni dia ngn marshanda.. ingtkan lam lakonan jek.. xD

Ungu Violet said...

hehe.. dia org mmg bersama tp dh putus dh pon