Click Me :)

Monday, May 3, 2010

Bisnes

Salam,

Ini adalah bisnes hubby aku dikala ini. Dia masih MC lagi disebabkan sakit 'slip disc' dia tu. Sudah hampir 1 bln dia diberi cuti rehat dan minggu lepas last check up dia dgn doktor, dia masih diarahkan utk berehat lg. Jadi bagi mengisi masa lapang, dia berniaga kecil-kecilan dgn menjual accessories memancing seperti umpan, mata kail dan sebagainya di kolam di mana tpt dia selalu memancing.

Masa dia MC nih, aku suri rumah yg paling bahagia sbb aku tak payah lagi bersusah2 utk memasak di pagi hari sbb kerja ini diambil alih oleh hubby aku. Dia tu kira terer gakla memasak smpi adakalanye anak2nya memuji masakan dia, walaupun sempoi tapi sedapp...

Selain itu jugak, aku takyah lah drive ke tpt keje walaupun jarak dr rumah aku ke tpt keje hanyalah lebih kurang 15 km aje.Seronok tau ada driver nih, boleh gak mkn kuaci klu jln jam..hehehe..

Tapi apa2 pun aku berharap agar hubby aku cepat sembuh dr penyakitnya itu. Dan kalau dia dh start keje, terpaksalah aku menjalankan rutin harian ku seperti biasa...








No comments: