Click Me :)

Thursday, December 2, 2010

~~Idaman Anak ku Menjadi Kenyataan~~

Salam,

Seperti yang sedia maklum pada entry aku sebelum nih, anak sulong aku amat menginginkan sebiji camera dslr dan aku telah berjaya merealisasikan impiannya itu. Ini dikira sebagai hadiah tertunggak atas kecemerlangan beliau dlm peperiksaan PMR thn lepas.

Sekarang nih, kat rumah kerja nye asyik dok snap itu ini. Semua objek nak dishootnya, smpi bunga plastik aku yg berhabuk pon disnapnya. Ada satu malam tu, dia snap air freshener yg adiknye spray, berkali2 snap smpi naik pening aku dibuatnya sbb mana taknya dah satu rumah wangi. Adooiiii dia dgn hobinya... Tapi aku salute gak kt dia sbb walaupon dia newbies, tp dia cpt tangkap dlm teknik2 amik gambar yg dia belajar dr internet... 


Ini adalah hasil pertama anak ku ini...  agak2 boleh bla tak? (click for better view)

Ok, apa2 pon aku harap anak aku dapat menggunakannya dgn cara yg terbaik dan bukan utk tujuan yg bukan2...


8 comments:

Fizzo said...

Bagus la gambar tu.. baru jer dpt, dah pandai shoot... good job

Ungu Violet said...

thanks fizzo... masih byk lg yg dia perlu belajar... :)

Cikmin said...

wah..jelessss...cikmin pun tak dapat lagi dslr ni...bertuah badan anak bujang u... :)

Ungu Violet said...

cikmin ~ tu arr, dulu kita tak berani nk mintak2 sgt kt mak bapak kan...

kambing golek said...

cam suami sy...suka mek pic...kat rumah..kami jadi model....

Ungu Violet said...

kambing golek ~ tu laa.. kita tgh seksi2 pon dia snap gak tu.. adoiii

mR Gee.!! said...

UV, anda di tag - http://mrlostguyz.blogspot.com/2010/12/kritik-jeles-cemburu-sakit-hati-kedekut.html

Anonymous said...

Awesome posting. Benar-benar menikmati membaca posting blog Anda.