Click Me :)

Thursday, November 18, 2010

~~Hari Raya Qurban~~

Salam,


Selamat Hari Raya Qurban buat rakan2 bloggers. Tahun ni beraya di Shah Alam dan mcm biasa, raya qurban tak ler meriah mana. Agendanya makan, tidur, makan dan tidur... Menu raya kali ni lemang, rendang dan nasi ayam aje. Masak sendiri dan makan sendiri.


Nasi ayam ni aku masak atas permintaan adik2 aku, rasa dia bg tekak aku biasa2 aje (tp jauh lebih sedap laa dr ayam penyet yg aku try sekali trus kena blacklist.....muahahaha). Petang tu kena masak sup sekali lg sbb dh langsai, adik aku ckp takleh layan nasi kalau takder sup.. 4 ekor ayam settled ptg tu gak... huhuhu



 Anak sedara aku pagi2 dh bersiap..


Ni second round... pagi2 mkn lemang dan rendang.. tak sempat tangkap gambar...

 Nasi ayam sempoi... 

Petang lepas hujan.. maen layang2 

Atok pun sama dok layan cucu2nya..

Hubby dan anak2 try naikkan layang2 tp kejap jer pastu angin beralih arah... huhuhu

P/S : Gambar download dr Ms Azura of http://lovely2sofeya.blogspot.com/ facebook. Tq la yer...

4 comments:

aibaks said...

best plak tgk men layang2 tuh.. hehe..

Ungu Violet said...

hehehe.. ini mesti kes teringat masa kecik2... :)

Azura Samsudin said...

u'r most welcome my lovely sis.. hehehe

Azura Samsudin said...

u'r most welcome my lovely sis.. hehehe