Click Me :)

Thursday, November 11, 2010

~~Cosmoworld - Berjaya Times Square~~

Salam,


Cuti hujung minggu baru2 ni kami sekeluarga pegi jenjalan ke Cosmoworld, Berjaya Times Square. Anak bongsu aku tu dr dulu ajak pegi sini tp selalu takder kesempatan. Tapi ari tue (31.10.2010)... macam xder tempat ajer nk lepaq, ank aku suggest la kami pergi bersuka-ria ke Cosmoworld yg ala2 Genting Highland nih. 

Korang nk tau, aku nih mmg suka try benda2 yg agak2 scary pada sesetengah org tu. Aku ajaklah en. hubby naik roller coaster tp dia tak berani wakakaka...(penakut rupanye en. hubby aku nih). Apa lg aku gunakan lah kuasa veto aku dan paksa ank bongsu aku temankan.. Mula2 dia cuak gak tp aku pesan kt dia kalau takut, pejam aje mata.. Tapi kan... roller coaster ni takla gayat mana pon (eksyen kunun) sbb aku ada naik yg kt Gold Coast, Australia yg tu mmg cuak giler beb... So layan je la gambo2 kt bawah ni yg hanya guna h/phone ajer sbb tak bawak camera....

-
-
-
ni lah en. hubby aku.. nampak brutal kan???

salah satu rides yg ada kt sini

buah hati aku...

layan bumper car gak...

naik apa train ntah nih..

merry go round dier..

No comments: